Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αγανακτισμένοι κουκουλοφόροι


           



Καλὰ ὅλοι κάνουν πὼς δὲν ξέρουν….



Ἂν ἡ Βία εἶναι ἡ μαμὴ τῆς Ἱστορίας, τότε ἡ ἀντὶ βία θὰ μᾶς ὁδηγήσει σὲ ἄσχημες καταστάσεις. Πάντως, στὴν πατρίδα μας ἡ Δικαιοσύνη διαθέτει ἐξαιρετικὰ ἀντανακλαστικά….

Ἄμεση καὶ σὲ βάθος ἔρευνα γιὰ τὴν πλήρη διαλεύκανση τῆς ὑπόθεσης σχετικὰ μὲ βίντεο ποὺ προβλήθηκε χθὲς στὸ κεντρικὸ δελτίο τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ALTER ζήτησε ἀπὸ τὸν ἀρχηγὸ τῆς ΕΛ.ΑΣ. ὁ ὑπουργὸς Προστασίας τοῦ Πολίτη, Χρῆστος Παπουτσής, κατόπιν σχετικῆς ἐντολῆς τοῦ πρωθυπουργοῦ Γιώργου Παπανδρέου. Περισσότερα: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63185091





Ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι ρωτάει ο Χατζηνικολάου ως άλλος Χατζηπαπάρας κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι….

Αφού ο κ. Χατζηνικολάου και οι πέριξ αυτού δεν γνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι ας κάνουμε μια προσπάθεια να τους περιγράψουμε μπας και τον διαφωτίσουμε μπας και του ανοίξουμε τα μάτια ρε αδερφέ.

Στὴν σύγχρονη ἐποχή, ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ἐμφανίστηκαν κάτι ἀγανακτισμένοι πολίτες, ἦταν στὴν Ἰρλανδία καὶ συγκεκριμένα στὸ  Δουβλίνο τὸ πάσχα τοῦ  1916, ποὺ ὅλως συμπτωματικὰ ἔσπευσαν νὰ βοηθήσουν τοῦ Ἄγγλους στὴν ἀποκατάσταση τῆς τάξης (τῶν Ἄγγλων). Περισσότερα: http://www.easter1916.net/

Ἀπὸ τότε, κύλησε πολὺ νερὸ στὸ αὐλάκι. Τὸ 1940 γιὰ παράδειγμα ἔχουμε ἀγανακτισμένους πολίτες γιὰ τὶς ὠμότητες τῶν ἀμάχων εἰς βάρος τῶν μαχόμενων Γερμανῶν, τὸ 1960 ἀγανάκτησαν κάτι ἄλλοι πολίτες γιὰ τὶς ἀδικίες τῶν ψηφοφόρων εἰς βάρος τῶν πολιτευόμενων τότε δεξιῶν, Τὸ βράδυ τῆς 22ας Μαΐου 1963 στὴ Θεσσαλονίκη κάποιοι ἄλλοι ἀγανάκτησαν φορώντας καρφίτσες στὸ πέτο τους καὶ τὸ 1990 ἀγανακτοῦν πάλι κάτι τύποι μὲ τὶς  καταλήψεις τῶν μαθητῶν καὶ ὑπὲρ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, κλπ-κλπ.χαρακτηρισμὸς ἀγανακτισμένοι εἶναι ἔξυπνα τοποθετημένος ἐδῶ καὶ καθόλου τυχαία ἀφοῦ ἐπιτρέπει:


(1) στὴν ἀπαλλαγή τους ἀπὸ τὰ δικαστήρια γιὰ τὶς παραβάσεις   (σωματικὲς βλάβες, ἐξύβριση κ.τ.λ. ) τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα, λόγω δικαιολογημένης ἀγανάκτησης, ἂν παρ' ἐλπίδα συλληφθοῦν, καὶ

(2) στὴν ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τὴν τιμωρία τῶν καθοδηγητῶν τους, λόγω τῆς θολερῆς ἔννοιας τῆς λέξης «πολίτης», ἐνῶ εἶναι ἐντεταγμένοι σὲ συγκεκριμένες πολιτικὲς ὁμάδες (ὅτι λάμπει δὲν εἶναι ὁ ἥλιος πάντα). 
Καρφώνονται ὅμως, διότι ἡ ἀφετηρία  τῆς ἀγανάκτησης ἑνὸς ἑκάστου ἐξ αὐτῶν, συμπίπτει χρονικὰ μὲ αὐτὴ τῶν ἄλλων (φάε ρέ! κάτι μυστήριες συμπτώσεις)!




Χαρακτηριστικὰ:


  • Διαθέτει καὶ χιοῦμορ, ἀφοῦ προασπίζεται τῆς Ἑλληνικῆς καθαρότητας (πάντα) τῆς φυλῆς καὶ τοῦ γένους, ἐνῶ π.χ. ἡ φατσάδα τοῦ φέρει σαφῆ τὰ σλαβοανατολίτικα χαρακτηριστικά, τὸ ἐπώνυμό του εἶναι Τουρκικό, καὶ τοῦ ξεφεύγουν τουρκικὲς  ἢ Σλάβικες– ἐκφράσεις κλπ (ἢ καὶ συγκερασμὸς ὅλα τὰ παραπάνω).
  • Πάσχει ἀπὸ καραφλίτιδα κι ἔτσι ξυρίζει συνεχῶς τὸ κεφάλι τοῦ μπᾶς περισώσει ὅτι προλάβει (δὲν μπορῶ νὰ τὸ ἐξηγήσω ἀλλιῶς).
  • Κάνει ἐθνικὰ τατουὰζ (π.χ. τὴν Κύπρο, τὴ γαλανόλευκη, τὸ Μαίανδρο, καὶ 2-3 ἄλλα).
  • Πληρώνει 2ετή συνδρομὴ σὲ εἰκονογραφημένα ἡμιεπιστημονικὰ περιοδικὰ τύπου «Καὶ οἱ Ἀρχαῖοι εἶχαν Φαλλό», «Διπλωματία δὶ' ἠλιθίους», «Κομουνισμός: Τὸ Ἔσχατο Στάδιο τῆς Ἐξαθλίωσης», «Ἔρωτες Ἀρχαίων Προγόνων»,   «Τρίτο φρύδι», «Φυλάξου ἀπὸ τὶς Γνώσεις», «Ἂλτ ἤ σου ρίχνω κερατά»,  «Τὸ Ξέφραγο Ἀμπέλι» κτλπ, ἐνῶ θεωρεῖ  τὸν γίγαντα Λιακὸ  ἐκκεντρικὸ καὶ ἀτεκμηρίωτο.
  • Μαθαίνει πολεμικὲς τέχνες  γιὰ ν' ἀποκτήσει ἐσωτερικὴ ἠρεμία καὶ ἱδρώνει στὰ γυμναστήρια γιὰ νὰ εἶναι πάντοτε ἕτοιμος ὅταν τὸν χρειαστεῖ ἡ Πατρίδα.
  • Φέρει πάντα μαζί του ὅπλο «γιὰ ἀσφάλεια», γιατί «ποτὲ δὲν ξέρει κανεὶς τί μπορεῖ νὰ τοῦ συμβεῖ».
  • Πιττσιρικᾶς καβαλοῦσε τρίκυκλο ποδήλατο.
  • Ὀνειρό του νὰ φορέσει στολὴ (ὅποια νὰ' ναὶ) καὶ νὰ μὴν χρειάζεται ἄλλο νὰ φοράει κουκούλα..
  • Τὸν παπποὺ τοῦ τὸν φάγανε αὐτὰ τὰ σκυλιὰ τὰ κουμούνια (πέθανε ἀπὸ ἔμφραγμα τὸ 1974 ποὺ νομιμοποιήθηκε τὸ ΚΚΕ).
  • Δὲν βρίσκει δουλειά, γιατί τοῦ παίρνουν πάντοτε  τὴ θέση κάποιοι ἀλλοδαποί.
  • Δὲν ἔχει γκόμενα, γιατί ὅλες οἱ γυναῖκες εἶναι πουτάνες.
  • Ἡ μάνα τοῦ τὸν βλέπει καὶ τραβάει τὰ μαλλιὰ τῆς  (δώστου φώτιση θεούλη μου).
  • Παρεπιδημεῖ σὲ πορεῖες, συγκεντρώσεις, συλλαλητήρια, γήπεδα, γειτονιές, φασαρίες  δημιουργώντας ἐκεῖ ποὺ δὲν ὑπάρχουν ἢ κάνοντας ἀντισυγκεντρώσεις ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχουν.Ἡ ἀγανάκτησή του, ἐκφράζεται κατὰ κανόνα στὴν ἀποκορύφωση κάποιας λαϊκῆς διαμαρτυρίας.
  • Δρᾶ πάντοτε μαζὶ μὲ ὁμοϊδεάτες του οὐδέποτε κατά μόνας (συλλογικὴ ἀγανάκτηση).   
  • Ἀπευθύνεται στοὺς μπάτσους μὲ τὸ μικρό τους κι αὐτοὶ τὸν καλοῦν μερικὲς φορὲς ἀπὸ σύμπνοια, νὰ φᾶνε μαζὶ  ἀπὸ τὶς καραβάνες τοῦ συσσιτίου. Ἔτσι, γιὰ νὰ αἰσθάνεται κι αὐτὸ σὰν μέλος τῆς Οἰκογένειας, τὸ κακόμοιρο... 
  • Σκοπίμως ξεχνάει νὰ καταχώρηση στὸν τηλεφωνικὸ κατάλογο τὸ τηλέφωνό του ἢ νὰ ἀφήσει καμιὰ κάρτα του καὶ ἔτσι δὲν μπορεῖ νὰ τὸν βροῦν μὲ κάποιο τρόπο οἱ μπάτσοι, ὅσο καὶ ἂν προσπαθοῦν (κοίτα ὁ διάολος)! Ὁ ἀστικὸς μύθος λέει μάλιστα, ὅτι μετασχηματίζεται σὲ νυχτερίδα, γι' αὐτὸ καὶ γίνεται ἀόρατος στὸ ἡμίφως μετὰ τὰ ἐπεισόδια. Ἐξ αἰτίας αὐτοῦ οἱ ἰθύνοντες τῆς Ἀστυνομίας ἔχουν  ζητήσει νὰ ἐγκριθοῦν πιστώσεις γιὰ νὰ ἀγορασθοῦν ἀπόχες, ἀλλὰ τώρα στὰ πρόθυρα τῆς χρεοκοπίας μὴν περιμένετε καὶ πολλὰ πράγματα...     
  • Ἔχει συνήθως κοινότυπα χαρακτηριστικὰ (μέτριο ἀνάστημα πρὸς τὸ κοντό του ἀλλὰ τὸν λὲς καὶ τηλεγραφοκολόνα, χοντρούλικο κλπ) ἀλλὰ δύσκολο ὄνομα (π.χ. Παυλοκρόταλος Σαρρηγαμασουλάκης, Γεώμιλος Κουκλατζαλίδης, Θεοδόμιλος Φουγιουμτζής, Θρασύδουλας Παπαγεωργοβασιλοκωνσταντινογιαννακόπουλος, Σπανοβαγγελοδημητράκης κ.α.), διότι οἱ ἄντρες τῶν ΜΑΤ, μολονότι χαριεντίζονται μαζί του ὧρες ὁλόκληρες μέχρι ν' ἀρχίσουν οἱ πορεῖες ἢ οἱ συγκεντρώσεις, μπερδεύονται καὶ δὲν ἐνθυμοῦνται νὰ καταθέσουν μετὰ τὰ ἐπεισόδια, οὔτε πῶς μοιάζει οὔτε τὸ ὄνομά του. 
  • Ἐκ τῆς Ἀστυνομίας διαψεύδονται κατηγορηματικὰ καὶ μετὰ βδελυγμίας οἱ φῆμες ὅτι τοῦς κάνουν πλάτες. Ἁπλῶς, ὅταν στέκονται οἱ ἀστυνομικοὶ μεταξὺ διαδηλούντων καὶ ἀγανακτισμένων κουκουλοφόρων, τοὺς γυρίζουν τὴν πλάτη (λόγω καταφρόνεσης). Καμιὰ φορᾶ ὅμως, συμβαίνει νὰ ἀπομονωθεῖ ὅποτε γίνεται τσακωτὸς ἀπὸ κάνα νταβραντισμένο διαδηλωτὴ  ὁ ὁποῖος  καὶ τοῦ ἀνοίγει τὸ κεφάλι ὄχι γιὰ τίποτα ἄλλο ἀλλὰ γιὰ νὰ  ἐξετάσει- ἂν ὑπάρχει- τὸ περιεχόμενό του (καθαρὰ γιὰ ἐπιστημονικοὺς λόγους).  
  • Θεωρεῖ τὸν ἑαυτὸ τοῦ στρατευμένο Ἑλληναρά, καὶ πλακώνεται μὲ νόμιμους (μὲ σταθερὴ διεύθυνση καὶ τηλέφωνο ἔχοντας) καὶ τίποτα μπασμένους μετανάστες, ἀποφεύγει ὅμως μὲ ἐπιμέλεια, νὰ ζητήσει ἄδειες παραμονῆς ἀπὸ τίποτα θηρία ἀπὸ Ἀλβανία-Οὐκρανία κλπ. 
  • Μερικὲς φορὲς παίρνει τὸ Νόμο (;) πάνω του σκοτώνοντας κάνα μελαμψὸ καὶ κακόμοιρο ἀπόκληρό της ζωῆς, πάντοτε βέβαια ὕπουλα καὶ στὰ κρυφά. 
  • Δὲν τὸν ἐνοχλεῖ ποὺ ὁ πολὺς κόσμος δὲν (ἀνὰ)γνωρίζει τοὺς ἀγῶνες του. Κάποτε ὅλοι θὰ τὸν κατανοήσουν καὶ θὰ τὸν εὐγνωμονοῦν. 
  • Οἱ προκατειλημμένοι λένε ὅτι τὸν καλύπτουν ἀστυνομικοί, βουλευτάδες, δημοσιογράφοι καὶ δικαστικοί, ἀλλὰ ποιὸς τοὺς γαμάει; Ὅλο κάτι τέτοια λένε αὐτοὶ (ποὺ μᾶς ἔχουν ξεπουλήσει).

    Καί να μὴν τον συγχέεται μὲ τοὺς ἀγανακτίστες ποὺ τελευταία ἔχουν πλημμυρίσει τὶς πλατεῖες, καὶ ποὺ εἶναι φλῶροι…

    Ἐλπίζω κύριε Χατζηνικολάου καὶ οἱ σὺν γύρω σου νὰ πήρατε μία ἰδέα γιὰ τοὺς ἀγανακτισμένους κουκουλοφόρους, και πού να τους αναζητήσετε.
                      



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου