Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

περὶ τῆς σκιᾶς τοῦ ὄνου






Γάιδαρος μὲ σκιὰ
                                                             

Ἐπιθυμώντας σφόδρα νὰ ἀναλύσω τὸ μέγα ζήτημα τῆς τοῦ ὄνου σκιᾶς, πρέπει κὰτ΄ ἀρχὰς νὰ ἐξετάσω τὰ δεδομένα. Ἔχω λοιπὸν δύο στοιχεῖα, τὸν ὄνο καὶ τὴν σκιά του. Θεωρῶ λοιπὸν δεδομένο ὅτι ἡ σκιὰ εἶναι τὸ αἰτιατὸ καὶ αἴτιο ὁ ὄνος.

Θὰ ἤτονε, τῷ ὄντι ἄδικον, νὰ περιορισθοῦμε ἁπλὰ καὶ μόνον εἰς τὸ αἰτιατὸ χωρὶς πρωτίστως νὰ ἀναλύσουμε τὸ αἴτιο. Καὶ ὅπως ἤδη ἔχω ἀποδείξει, αἴτιο εἶναι ὁ ὄνος.

Ὑπάρχουσιν ἄραγε ὄνοι; Αὐτὸ εἶναι τὸ πρῶτο ζήτημα, τὸ πρῶτο πρὸς ἀπάντηση ἐρώτημα, τῶν θεράποντων τῆς φιλοσοφίας ἐπιστημόνων like me. Καὶ ἂν ὑπάρχουσιν, εἰς ποίας δυνάμεθα νὰ διαχωρίσωμεν κατηγορίας; Ἐννοεῖται πὼς αὐτὸ εἶναι τὸ δεύτερον τῶν θεραπόντων ἐρώτημα.

Εἰς τὸ πρῶτον ἐρώτημα ὁ Βοὺς δὲν δύναται νὰ ἀπαντήσει. Ὅμως, πρὸς διευκόλυνσιν τῆς παρούσας μελέτης θὰ θεωρήσω ὡς δεδομένο καὶ ὡς κοινὴ φιλοσοφικὴ παραδοχὴ ὅτι ὑπάρχουσιν. Ἄρα εἰς τὸ πρῶτον ἐκ τῶν ἐρωτημάτων ἀπαντήσαμεν.


Μένει νὰ δοῦμε ποία εἶναι τὰ γνωστὰ εἰς τὴν ἐπιστήμην εἴδη τοῦ γαιδάρου. Ἀνατρέχοντας εἰς τὸν θεῖον τὸ Γούγλη, καὶ συζητώντας μὲ φίλον, κτηνίατρον τὸ ἐπάγγελμα, διαπίστωσα, καὶ μὲ διαβεβαίωσε ὅτι οἱ γαίδαροι χωρίζονται εἰς δύο κατηγορίας. Εἰς τοὺς α. ἐργατικοὺς καὶ ἐπωφελεῖς οἵτινες αἴρουν τὰ βάρη τῆς γὴς καὶ εἰς τοὺς β. τεμπέληδες καὶ ἀνωφελεῖς οἵτινες διαβιοῦν ἀνέτως, λανθάνοντες. Οἱ μὲν ἔχουσιν τέσσερα πόδια, οἱ δὲ δύο, μοῦ ἐδήλωσε ὁ ἐπαΐων. Ἀποδέχομαι τὴν ἐπιστημονικήν του διαβεβαίωσιν καὶ συνεχίζω τὴν ἀναζήτηση.

Δημιουργοῦν ἄραγε ἀμφότεραι αἳ κατηγορίαι γαιδάρων σκιά; Ἂν εἰς τὸ ἐρώτημα τοῦτον λάβωμεν θετικὴν ἀπάντηση τότε δυνάμεθα νὰ μελετήσομεν τὴν συγγένειαν τῶν δύο εἰδῶν, χάριν τῆς σκιᾶς των.
Διά τοὺς μὲν τετράποδους δύναμαι νὰ σᾶς βεβαιώσω προσωπικῶς διότι τὸ ἔχω διαπιστώσει μία νύχτα σκοτεινὴ ποὺ τὸ φεγγάρι ἦταν λαμπρὸ πλὴν ὅμως χαμηλὰ στὸν ὁρίζοντα καὶ δημιουργοῦσε τῷ ὄντι – σὲ ὄντα δυνάμενα νὰ ἔχουσιν σκιὰν – σκιὰ τεράστια καὶ ἐπιβλητικήν. Τὰ γεγονὸς αὐτὸ τὸ ἔχω καταγράψει καὶ ἐπιφυλάσσομαι νὰ τὸ ἀναρτήσω εἰς γιουτιοὺμβ πρὸς χάριν τῆς  ἐπιστημονικῆς ἔρευνας τὴν ὁποία ὡς γνωστόν, ἀπαρέγκλιτα ὑπηρετῶ, ὅθεν, και νὰ ἀποδειχθεῖ  ἡ ἀνωτέρω περὶ τῆς σκιᾶς τοῦ γαιδάρου διαβεβαίωσίς μου.


έχουσιν ἅπαντες οἱ γάιδαροι σκιάν;

Δια τοὺς δίποδους ὄνους μίαν καὶ μόνην ἀπόδειξιν μπορῶ νὰ ἐμφανίσω πρὸ ὑμῶν. Οὐχὶ ἀποδεδειγμένη μήτε καταγεγραμμένη. Δυστυχῶς τριακόσιοι δίποδες ὄνοι τοὺς ὁποίους ἐγνώριζα καὶ εἰς τοὺς ὁποίους ἀπευθύνθην δὲν ἀνταποκρίθηκαν στὸ αἴτημά μου διότι φοβήθηκαν κάποιοι ἐξ αὐτῶν καὶ ἐπειδὴ  ἤσαν δουνουτουαπησχολημένοι μερικοὶ ἄλλοι.
" Σιγά μὴν ἐρχοντόσουνταν. Αὐτοὶ φοβοῦνται καὶ τὴ σκιὰ τους ", εἶπε τὸ καλφάκι μου ποὺ ἔχω προσλάβει ὡς βοηθό." Όπερ ἔδει δεῖξε, κουτουλουπου! " ἀνέκραξα ὁ ἐπιστήμονας. " Αφού φοβοῦνται τὴ σκιά τους, εἶναι πασιφανὲς ὅτι σκιὰ διαθέτουν! "

Ἐν κατακλείδι τοῦ φιλοσοφικοῦ τούτου πονήματός μου κατέληξα στὸ ὑγιὲς συμπέρασμα ὅτι ἡ σκιὰ τοῦ γαιδάρου ποὺ ἀποτελεῖ τεράστιο φιλοσοφικὸν ζήτημα τὸ ὁποῖο ἐξ ἀρχαιοτάτων χρόνων ταλάνιζε καὶ ταλανίζει τὶς τάξεις τῶν φιλοσόφων, ἔχει ἤδη – χάριν τῶν σκέψεων καὶ τῶν ἀκατάρριπτων συλλογισμῶν μου – περάσει σὲ νέα φάση. Ἀρχικά, σᾶς ἀπέδειξα ὅτι ἡ ὕπαρξη τῆς σκιᾶς ἀποδεικνύει καὶ τὴν ὕπαρξη τοῦ γαιδάρου, ἀφεδύο ἔδειξα ὅτι ἡ ὕπαρξη τοῦ ὄνου καταδεικνύεται μὲ τὴν ὕπαρξη τῆς σκιᾶς του. Ωσαύτως ἀπέδειξα ὅτι ἀμφότερα τὰ τοῦ γαιδάρου εἴδη, ἔχουσιν σκιάν.
 
Ὅπερ καὶ ὁ φιλοσοφῶν Βοὺς  νίκησε, τὸ σκότος διεσκορπίσθη καὶ ἡ ἀλήθεια ἔλαμψε.

Ἀπομένει νὰ ἐρευνηθεῖ ἡ συγγένεια τῶν εἰδῶν τοῦ γαιδάρου, τὴν μελέτην καὶ τὴν ἀπόδειξιν ὅμως αὐτή, ἀφήνω εἰς χείρας συναδέλφων ἴνα μὴν θεωρηθῶ ὅτι εἶμαι φαταούλας καὶ δὲν ἀφήνω περιθώρια εἰς ἄλλους ἐπιστήμονας ἐρευνητᾶς νὰ ἐπιδείξουσι τὶς φιλοσοφικὲς των γνώσεις.



                     πεντάποδος ὄνος!  ἔχει ἄραγε σκιὰ αὐτὸ τὸ εἶδος;


Φιλοσόφησεν ἀσκαρδαμυκτὶ καὶ ἀπταίστως ὁ Δρ Γεώργιος ὁ Βοὺς
Μελετητὴς καὶ Φιλόσοφος καὶ Δόκτορας ἄνευ χαρτοφυλακίου.

Σήμ.
Τὰ ἀνωτέρω ἀποτελοῦν τμῆμα τῆς ὁμιλίας Του, εἰς τὴν " ἕνωση ἐφαπλωματιστῶν ἑλλάδας," γνωστῆς καὶ ὡς 3Ε, κατὰ τὴν διάρκειαν ἡμερίδας μὲ θέμα " περὶ τοῦ ἀσκαρδαμυκτὶ φιλοσοφεῖν καὶ τοῦ ἀνεμποδίστως ξαπλώνειν ὑπὸ σκιάν ".

Υ.Γ
Ἂν στὴν τελευταία φωτογραφία ἐσὺ δὲν βλέπεις πεντάποδον ὄνον ἀλλὰ κάτι ἄλλο τότε δὲν κατάλαβες τὸ πνεῦμα τῆς φιλοσοφίας τοῦ Βούς.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου