Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ;


(κείμενον ερς ργς κα γανάκτησης)

Πρός τους:

(α) Πρωθυπουργν τς χώρας, Κ. Λ. Παπαδμο
(β) Πρόεδρο το ΠΑ.ΣΟ.Κ, Γ.Παπανδρέου
(γ) Πρόεδρο τς Ν.ΔΚ. Α. Σαμαρ
(δ) Γενικ Γραμματέα το Κ.Κ.Ε., Α.Παπαρήγα
(ε) Πρόεδρο το ΣΥ.ΡΙΖ.Ά, λ.Τσίπρα
(ζ) Πρόεδρο το ΛΑ.Ο.Σ , Γ.Καρατζαφέρη


Ξέρετε ποις εμαι γ ρέ; Εμαι ατς πο λοι τν τρέμετε. Εμαι κυρίαρχος λαός. Εμαι ατς πο λοι τρέμετε τν ντίδρασή του γι λα σα συμβαίνουν. Εμαι Χάλκ

Διότι μν κοιττε ρ πο κάθομαι σν τν κότα κα τος φήνω ν μ διαφεντεύουνε, ν μ κλέβουνε, ν μ πτωχεύουνε ν μ πηδνε, ν μ ξεσκίζουνε, ν μ ξευτιλίζουνε, ν μ χλευάζουνε, κα ν μ διαπομπεύουνε... Ρόμπα μ χουνε κάνει, ρόμπα ξεκούμπωτη. Μο μειώνουνε τ μισθό, μ ρημάζουνε στος φόρους, μο κανε τ δάση, μο φαιρονε τ ξυγόνο, καταστρέφουν τ παιδιά μου, τ βουτνε στν νεργία κα στν πρέζα, λλ λοι σας ξέρετε ρ κερατάδες τι εμαι κυρίαρχος λαός, κα δν μπορε θ ντιδράσω καμι μέρα.

Κατ βάθος τν ντίδρασή μου φοβόσαστε λοι. Μόνο τ δικιά μου ντίδραση φοβάστε -σιγ μν φοβάστε κάτι ξεστους πο πετνε γιαούρτια χωρς κανένα σεβασμ στν πρωθυπουργ κα κάτι κωλόπαιδα μ τς κουκολες,πο βάζουνε φωτις στς διαδηλώσεις.. χι. μένα φοβόσαστε!

μένα πο δν ντιδρ. Γιατί μν κοιττε πο δν ντιδροσα προχτές, πο δν ντέδρασα χτές, πο δν ντιδρ σήμερα... Μν κοιττε πο τ νειρά μου εναι ν πιάσω τν καλ κα ν γίνω βουλευτς πουργς μεγαλοεργολάβος σν κι ατος πο μ φοβονται κα γι' ατ δν ντιδρ... 
 
ταν τ ποφασίσω μως (σήμερα αριο μεθαύριο τν μήνα πο δν χει Σάββατο) θ τρέμουνε τν ντίδρασή μου!

Κα μν κοιτς πο π μακρο-ναμενόμενη ντίδρασίς μου λοένα κα ναβάλλεται... Τν ναβάλλω πειδ χω κάτι σημαντικς κόντρες μ τος λαθρομετανάστες στν γειτονιά μου, θέλω ν βρ τρόπο ν πάρω ν μπορέσω  καινούργιο μάξι (τ παλι κόμα τ χρωστάω), πρέπει ν βρ κα μία κάποια λύση μ τ’  φεντικά μου πο θέλουν ν μο κάνουν μείωση ποδοχν... καταλαβαίνεται... σε πού μου διέρρηξαν κα τ σπίτι κα μο πραν τ home cinema πο εχα γοράσει μ δανικά... πως καταλαβαίνετε, μόλις λύσω κάτι τέτοια σοβαρ ζητήματα μέσως μετ κατ πάσαν πιθανότητα θ ντιδράσω. Κα ταν θ ντιδράσω (ταν δειάσω, ρ φίλε... τώρα δν δειάζω), τ σύμπαν θ τρέμει!

Διότι δν εναι δυνατν ν μο στερον τ δυνατότητα ντίδρασης, κάτι τύποι πο μαζεύονται στς πλατεες κα βρίζουνε τν πρωθυπουργ γι ν βγονε στν τηλεόραση κα  κάτι κωλοπαίδια πο φορνε κουκούλα κα τ σπάνε καταμεσήμερο στ Κολωνάκι λλοθε. Ατ τ κωλοπαίδια εναι πρεζάκια, γκάθετα, βαλτά, στν καλύτερη περίπτωση εναι θύματα πο χρησιμεύουν γι ν δώσουν σ΄ ατος τος κερατάδες τ προσχήματα ν μ μποδίσουνε ν ντιδράσω. (Κα σς τό είπα: ταν ντιδράσω -φο πρτα ταχτοποιήσω κάτι κωλοδάνεια πο χρωστάω π καιρ τώρα- τ σύμπαν θ τρέμει).
 
κος κε ν μο παγορεύουνε μα μου καυλώσει ν φοράω κουκούλα... Ξέρετε ποις εμαι γ ρέχι βέβαια, δν πρόκειται ν φορέσω κουκούλα σ διαδηλώσεις -μόνο τ συμμάζευτα κωλόπαιδα φορνε κουκούλα κα σπάζουνε τ μαγαζι το κοσμάκη κα αξάνουνε τν νεργία (μ τ σπάσιμο  τν μαγαζιν ο νεργοι π 1.318.115 γιναν 1.318.138), λλ ατ τ κωλοπαίδια δν τ ντιλαμβάνονται, κα κακς δν τ ντιλαμβάνονται, γιατί γ γουστάρω ν τ πιάσουνε λα ατ τ κωλοπαίδια κα ν τ στείλουνε ν σπάζουνε πέτρες- πάλι συγχύστηκα κα ξέφυγα π τ θέμα.

λεγα λοιπν τι μένανε μ τρέμουνε: μένανε πο δν ντιδρ λλ νέχομαι τ πάντα σν κότα. Κα μν κοιτς πο γλύφω κάθε ξουσιαστή, πο φιλάω κατουρημένες ποδιές, πο χω προάγει τ ρουσφέτια σ πολιτικ κριτήρια, μν τ κοιτς ατά, κατ βάθος εμαι διασταύρωση το Τσ κα τς Ρόζας Λούξεμπουργκ κα μόλις γριέψω (αριο, μεθαύριο τν μήνα πο δν χει Σάββατο) τ σύμπαν θ τρέμει
 
Τί λεγα! ναί. πειδς μ φοβονται, γι' ατ θ ψηφίσουνε νόμο, κα θ παγορεύετε στ κωλοπαίδια ν βρίζουνε τος στυνόμους. πως θ τος παγορεύετε ν φορνε κουκούλα κα ν σπάζουνε τ μαγαζι κα τς τράπεζες το κοσμάκη.

Κα πολ καλ θ κάνουνε ν ψηφίσουνε τέτοιους νόμους γι τ κωλόπαιδα -λλ γ γνωρίζω πολ καλ πς ατος τος νόμους θ τος ψηφίσουνε πειδ τρέμουνε τν δικιά μου ντίδραση! (Τν ποία πο θ πάει πως χουμε πε, σως ν  ρχίσω αριο, μεθαύριο, τν μήνα πο δν χει Σάββατο). 
 
Διότι ξέρετε ποις εμαι γ ρέ; Εμαι κυρίαρχος λαός. Εμαι Χάλκ. Κα τ χω πάρει πολ στ κρανίο, τόσο μ ατος τος λτες πο μς κυβερννε χωρς ν μο κάνουνε κάνα ρουσφετάκι, σο κα μ τ κωλοπαίδια πο τ σπάνε κα μ κάτι ταξιτζδες κα τέτοια πο κατεβαίνουνε σ περγίες.

λλ πο θ πάει... ταν θ ρχίσω τν ντίδρασή μου, ταν γριέψω -αριο, μεθαύριο τν μήνα πο δν χει Σάββατο- θ τος λλάξω τ φτα μ τν ψφο μου. Διότι φτάνει πι μ τος περιορισμος τν δικαιωμάτων μου -κτς κι ν ξαναρχίσουνε ο τράπεζες ν μο δίνουνε νέα δάνεια, ποτε θ περιμένω κομματάκι κόμα ν δ πρς τ πο θ πνε τ πράματα κα μ τος κωλοευρωπαίους, γιατί ο πουσταράδες φαγωθήκανε ν μ χρεοκοπήσουνε. Ά, ν μν τ ξεχάσω κα βέβαια κυβέρνηση, ο ρμόδιοι τέλος πάντων, ν πάρουνε κα κάνα μέτρο γι τν κρίβεια, γιατί τσι κα συνεχιστε ατ   σκατοκατάσταση μ τν κρίβεια, θ τν πάρω τν πόφαση κα θ ντιδράσω ρέ... γινα κατανοητός
 
ντε, γιατί μου τν χει δώσει σχημα μ τ σχέδιά τους πο ποσκοπονε στην πτώχευσή μου, στν περιορισμ τς λευθερίας μου, κα στν στέρηση τς δυνατότητάς μου ν ξεσηκώνομαι (αριο, μεθαύριο, τν μήνα πο δν χει Σάββατο).


Υ.Γ: Τος στίχοι " αριο, μεθαύριο, τν μήνα πο δν χει Σάββατό" μου χει σφηνωθε στ μυαλ κάτι μέρες, ταν κουσα δοντας τος ΟΠΑ τν  ρχαον μνον τος "ντάξει". Πς στις νδιαφέρετε δύναται ν τ κούσει παρακάτω. Τ ν λόγω σμα, εναι χαρακτηριστικν τόσο τς νοοτροπίας τς ποχς πο γράφτηκε, σον νομίζω κα κρατοσας κατάστασης τν μερν μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου