Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Ντζὰζ







Με αφορμή αυτό το κείμενο: "Που γαμάνε οι 8000 πρόσφυγες της manolada" (έψαξα και βρήκα την αρχική πηγή) που κάνει το γύρω του ελληνόφωνου διαδικτύου αυτές τις ημέρες, δημοσιεύω ένα παλιό σχετικό άρθρο μου γραμμένο το 2010. Βέβαια διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο είναι αληθείς οι πληροφορίες που αναφέρει το παραπάνω κείμενο, αλλά κάλιστα θα μπορούσε να είναι έτσι, αλλά και χειρότερα…







Ντζζ

Στν διόλεκτο τν ν λλάδι παρεπιδημούντων εροδούλων (μεδαπν, λλ κυρίως τν λλοδαπν) δηλώνει τ γαμήσι, πληρωτέο ή μη, τ νουμεράκι (παίρνω πηγαίνω να νουμεράκι, ξ ο κα παλιοκαιρίσια κφραση «τoυς ξεπέταξε λoυς νoυμεράδα»), γουν χαμαιτυπς ξεπέταξε τος «χύστες» (πελάτες) στ χαμαιτυπεον (μπορντέλο) τάκα τάκα. σως ν χει σχέση μ τ πρωθύστερον ντζούς, = φύγε, πάρε τον πούλο θ τν τζάσω (=διώχνω τάκα-τάκα τν νεπιθύμητο αγαπητικό).

Ν κάνω ξ ρχς μία διευκρίνησις. Σ’ ατ τ πόνημα δν θ κθέσω, γενικ κα όριστα, τ θέμα τς πόρνης. Οτε -πολ περισσότερο- τ μέγα φαινόμενο τς πορνείας. λλωστε εναι γνωστ τι λατρεύω τς πουτάνες. Σκοπός μου εναι ν παραθέσω πλ τι κατ τ γνώμη μου σοβοσα κρίση, εκτός από οικονομική, εναι περισσότερο κοινωνικ-δεολογικ καθς κα κρίση ξιν, θικς κα τς ξευτίλας.

Η τιμή της, ν λλάδι, συνουσίας, διαφέρει ναλόγως τν τρόπο κα νάλογα μ τν κατηγορία τς πουτάνας κα τς ατούμενης πηρεσίας/βίτσιου. Γι παράδειγμα λλη χρέωσις τς ντόπιας τηλεγαμήστριας, λλη τς πισκέπτριας (call girl), λλη τιμ περιηγήτρια (city tours) λλη λλεηνίδα (ποκλειστικ πρεζάκι) τς περιπατητικς σχολς πλησίον κα πέριξ του Κολωνακίου, λλη κ περιστάσεως λα τ ρουφάω, λλη () δρόστροφος γυναικάνηρ νδρόθηλυς ( κα ) φέρων γυναικεία νδύματα (τράβελος), λλη εσαγόμενη τν πρεσβειν (μπουρδέλων «πρεσβεία» κατ τον Πετρόπουλο εναι κα τ κελ που διαμένουν ο πι σκληρο κρατούμενοι) τς δο Φυλς, λλη δηλωμένη λλη δήλωτη κι λλη τελευταίας ποστάθμης, δήλ. μ χουσα στν λιο μοίρα καλντεριμιτζο λλοδαπ (κα δ νέγρα), πο φίσταται τ πάνδεινα (κα π’ τος νταβαντζδες κα π’ τος πελάτες της) κ.ο.κ.

λλοδαπ καλντεριμιτζού, νάλογα μ τν περίπτωση π.χ. θνικότητα ν συνεργάζεται μ μπορντελοξενοδοχεο ν διαθέτη λίγα δράμια  π  μυαλό, στν καλύτερη περίπτωση τσιμπάει να μικρ ποσοστ (ν φάει να πιάτο φα) π τ βάρδια της κα στν χειρότερη κατατρομοκρατεται π τος νταβαντζδες μένοντας τελείως φραγκη νίοτε δ κα δαρμένη. Μάλιστα, διαιτέρως τς φρικανς, ο νταβάδες τους τς κμεταλλεύονται χι μόνο μ τος γνωστος τρόπους, ξύλο κα πειλς (κατ τν δίων κα τς οκογένειας πο χουνε φήσει πίσω τους), λλ και χρησιμοποιώντας τν μάθεια κα τν  δεισιδαιμονία τους (βουντού, θ σο κάνω μάγια, κα τ τοιατα)!

Μιλάω πολύτως σοβαρά...

Στ τρισάθλια ξενοδοχεα γαμιστρνες, δίως γύρω π τ  Μεταξουργεο, αλλά και αλλού, τ ντζζ κοστίζει σήμερα περίπου 15 γιορο που ασίως χει κατεβε τιμ μετ τν κρίση κα τν ξέφραγη προσέλευση κα δραστηριότητα λλοδαπν κοριτσιν. φο πιστρέψαμε στν ποχ το Μεσοπολέμου (οκονομικά, ργασιακ λλ κα δεολογικά), ! τ μόνο πο πομένει πλέον εναι ν κάνει τν μφάνισή της κα σύφιλη γι ν εναι σορτ κα μ τν σύγχρονη στιχουργική.

π τ 15 ατ ερώ, συνήθως τ 5 ντζζ πνε στ σπίτι (τρία τ σπίτι κα 2 τ λοιπ πασχολούμενο προσωπικό, φύλακες, δηγο κτλ), κα ν συνέχεια παίρνει 10 πουτάνα, γι κάθε γαμήσι (κάτι νάλογο γίνεται κα στς βίζιτες, λλ μ διαφορετικ ποσ φυσικά).  

ς γνωστόν, μιά λλη πουτάνα, στορία διαγράφει κύκλους, λλους μ μεγαλύτερη κτίνα (γουν διάφορα χρονικ διαστήματα ς τν πανάληψη τν ντιστροφ τν ρων κα παναλαμβάνεται νίοτε ς φάρσα) κι λλους μ μικρότερη, δι τοτο φημολογεται δη τι στ διάφορα κωλάδικα κα μπουρδελάδικα στν Βουλγαρία κατέφθασαν ο πρτες λληνίδες πουτάνες γι ν παληθευθον ο εκδηκιτικά ναρτημένες κε, π τν ρχ τς κρίσης πιγραφές : «Προσεχς λληνίδες

κόσμος, διατηρε διάφορες κα ποικίλες ντιλήψεις στ μυαλό του γι τν πουτάνα: τσι, πολλο νομίζουν τι πόρνη περνάει ζω χαρισάμενη (λέει μι παροιμία: Νάχα πουτάνας ριζικό, νάχα καμάτρας μοίρα) λλοι λένε: «τς κακομορες πηδιονται μ τν κάθε μαλάκα», «ν πνε ν γαμηθονε ο ξεκωλιάρες, βγάζουνε σ μία μέρα σα βγάζω σ να μήνα», «καλύτερο γαμήσι τ κάνουνε τ Ρωσάκια », «χτύπησα μία παρταόλα 20 ερ λα τ ξτρα κα κάποτο», κλπ-κλπ. Οδν ψευδέστερον. Τίποτα π’ ατ δν σχύει πόλυτα. Ο γενικο κανόνες καθορίζονται π τν ζήτηση κα ο εδικο π τ μαντάμα, λλ κάθε κακομοίρα λλοδαπ κα δήλωτη καλντεριμιτζο ντιμετωπίζεται π τος περισσότερους σν να κομμάτι κρέας.

κενο μως πο βλέπουμε συχνά, εναι (καταγεγραμμένη σ λη τν κινησιολογία τους) προθυμία τν γυναικν ατν ν πιδείξουν στω κα κτ΄πίφασιν συμμετοχ στν πράξη, πο συχν καταμαρτυρε περισσότερο κακομεταχείριση π φιληδονία. Φυσικά, λληναρς γαμίκος δν ρρωδε  πρ οδενός….. (λλ λ κα τρισαλ στ νιόβγαλτα παιδαρέλια...)

λλωστε, κι’ Καββαδίας τ χει πε μ σαφήνεια:

νεμος κλαίει. Σκυλ στ λυσσιακά του.
Γεια χαρά, στερι κι ντίο, μαστέλο.
Γλίστρησε ψυχή μας π κάτου,
χει κα στ κόλαση μπορντέλο.

- Πόσο πάει το μαλλί κορίτσια;
- Ντεκιπέντε γιορο τ ντζζ ι σένα τσωλαρά μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου