Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Περί της ἀφόδευσης ὁ λόγος





διαδικασία τς φόδευσης κι να μέγα
φιλοσοφικό ρώτημα

  να δοκίμιο το εδικο πρωκτολόγου Δόκτορα
Georgioς o Βούς PhD on proctology, visiting Professor,
 University το H.Essen mesa H.Essen Ξω.
Deutschland fate skata  154 32

Μιά στρουχτουραλιστική θεώρηση μέ ριστερίστικο προτσές, μέσα στό στορικό πλαίσιο τς ΚΩΛΕκτιβοποίησης τς παραγωγς σκατν πό τή λάμψη το στρίνγκ.


κλος εναι να πό σημαντικότερα τμήματα το νθρωπίνου σώματος. κτός της οσιαστικς του σημασίας γιά νά καθόμαστε εναι τό μέρος το σώματος πού προσφέρει τήν φατο κανοποίηση το χιεσίματος, πού εναι μόνη πόλαυση το νθρώπου πού δέν το προκαλε οδεμία τύψη, σέ μερικούς μως, προσφέρει καί κάποιες λλες… διαίτερες πολαύσεις, πού μως σέ ρισμένους προκαλον τύψεις καί νοχές. Δέν θά πεκταθ π’ ατο του θέματος διότι ντικειμενικότητά μου δέν μο πιτρέπει νά κφέρω κρίσεις πί πραγμάτων πού δέν χω δοκιμάσει. Θεωρ μως, τι να καλό χέσιμο μπορε νά σο φτιάξει τήν μέρα. Ατά σάν εσαγωγή στό θέμα μας πού εναι διαδικασία τς φόδευσης.

Θά ξεφλουδίσω λοιπόν τό θέμα μου σάν κρομμύδι.

Εναι γνωστό τι να καλό χιέσιμο εναι σάξιο καί πολλές φορές δονικότερο πό να καλό γαμήσι. Τοτο φείλετε στό τι τό κάτω τμμα τς κωλοτρυπίδας χει πολλές ασθητικές πολήξεις καί λόγω ατν εναι ξαιρετικά εαίσθητο καί προπαντός καυλιάρικο. Ετε μς ρέσει, ετε χι, λήθεια ατή φορ καί τά δύο φύλα.

Τό πάνω τμμα μως το πρωκτικο σωλήνα εναι... οδέτερο νά τό π, νάλγητο νά τό π... πως καί νά ‘χει ναίσθητο. Ασθητή γίνεται μόνον διάταση (τάνυσμα) ς ασθημα νάγκης γιά τό χιέσιμο. τιδήποτε καί νά χώσουμε κε, διαιτέρα ν εναι καί μεγάλο, τήν μόνη νάγκη πού εναι δυνατόν νά προκαλέσει, εναι νά κάνουμε τήν «νάγκη» μας. Γιά τοτο, καί ο μερακλδες το κώλου (καί τν δύο φύλων) μπορον ντως νά επον πώς τό μέγεθος δέν χει σημασία. ν ντιθέσει μέ κάποιες κυρίες πού τό ποστηρίζουν ναφερόμενες ες τό αδοο καί σφαλς ψεύδονται, ο - πιτρέψτε μου τήν κφραση - «τσιγκολελέτες», στήν οσία καί κυριολεκτικά «χιέστηκαν» γιά τό μέγεθος, κατ’ λάχιστον σε τι χει νά κάνει μέ τό μκος...

θεματοφύλακας τς μεγαλύτερης σέ ποσότητα καί τς μίας καί μοναδικς πραγματικς παραγωγς το νθρωπίνου σώματος (σκατά), περικλείεται πό δύο μύες, πού φυσιολογική τους λειτουργία εναι διατήρηση κλειστς τς κωλοτρυπίδας. Ο μύες ατοί καλονται σφιγκτρες (...διά τόν κνησμόν τν ποίων χω ναφερθε ες προηγούμενο πόνημα καί πιθανς νά ναφερθ καί ες πρωθύστερον. Παρεμπιπτόντως να σας λέω. Μήν καταναλώνετε πολλά λουκούμια...) σω σφιγκτήρας εναι νας μς, πού λέγχεται πό τό ατόνομο νευρικό σύστημα καί δέν πακούει στή θέλησή μας. Μέ τή διάλειπτη σύσπασή τoυ, δέν πιτρέπει τή ξοδο τν κoπράvωv. ξω σφιγκτήρας το πρωκτο, λέγχεται πό τή βούλησή μας. διαδικασία τς φόδευσης προϋποθέτει τήν νεργητική χάλαση το ξω σφιγκτήρα το πρωκτο. σφιγκτήρας τοτος πακούει στήν δηγία διά τήν συγκράτηση τς κουράδας μέχρι νά βρεθε κατάλληλος χρος γιά τό χιέσιμο. ν δέν πακούσει στήν προσταγή, τότε ....χεστήκαμε κε πού κλάσαμε σύντροφοι. Κυριολεκτικά...

Κάτω πό ντίξοες συνθκες λοιπόν πρωκτός ξωθεται πως ργασθε περωριακς, καί νευ οδεμίας μοιβς πλήν κείνης τς κατακριτέας μέ τήν ποία λπίζω τι θά σχοληθομε ναλυτικς ες πόμενον πόνημά μας. Πάντως πιπροσθέτως νά σς ναφέρω πώς πρόκειται περί παρεξηγημένου τμήματος το νθρωπίνου σώματος, τό ποον κοπιάζει καθημερινς, μήτε τν ργιν ξαιρουμένων, κάτω από διαίτερες συνθκες, κυριολεκτικά μέσα στά σκατά.

ς δομε λοιπόν τί πό κάνει νας κλος πάνω στόν ποο τίς ρκετές ρες τς μέρας ράζουν ο δημόσιοι πάλληλοι καί πλεστοι λλοι συνάνθρωποί μας.

  • λφα. πιτρέπει - ταν προσταχτε - τήν διαφυγή τν κοπράνων. περ καί σημαίνει σκατοδουλειά.
  • Βήτα. Ξεχέζει διαρκς καί κατάπαυστα, τή προσταγή το κυρίου του. περ καί σημαίνει περωριακή ργασία. πειδή μάλιστα κύριός του δέν σταματ νά σκατολογε οτε ταν τρώει (ρέ ννα, σκατά τόν κανες τό μουσακάαα), πρωκτός δέ ναπαύεται ποτέ. περ καί σημαίνει συνεχές ράριο.
  • Γάμα. ξηγήθηκα! Ες τό κεφάλαιο «γάμα», θά ναφερθομε ες πόμενο πόνημα. Μήν βιάζεσθε. 

Κλείνοντας, μις καί τό θέμα μας εναι σκατά, δράττομαι τς εκαιρίας νά θέσω καί vα μέγα καί κρως φιλoσoφικόv ζήτημα σέ σχέση μέ τά σκατά…

Τό μέγα τοτο φιλοσοφικό ρώτημα ταλανίζει τόν Βούς κι΄ λους τους μείζονες (μή σο π καί μερικούς λάσσονες) φιλοσόφους των αώνων πού πέρασαν λλά καί τν περχομένων, και εναι τό ξς:

"Αv φς σκατά τσοπανόσκυλου καί xιέσεις, τί θά xιέσεις; Σκατά σκύλoυ σκατά vθρώπoυ;"

μέγας Βούλγαρος βιολόγος Βλαδίμιρος Κουραδώφ βέβαια ναφερόμενος στό ρώτημα δωκε τήν δική του κδοχή πισημαίνοντας πώς μετά πό τήν πορρόφηση τν θρεπτικν συστατικν πού μπορε νά περιλαμβάνουν τά σκατόσκυλα πως  γ-πεντιγκρίνη, φρισκιώματα καί πρωτεϊνούχα πεπτίδια κοκκινιστο, τό χιέζον λικό παύει νά νήκει στήν σύνθεση το σκατόσκυλου λλά λόγω τς πολυπλοκότητας τς φς του μετατρέπεται σέ κάτι πού μοιάζει μέν μέ νθρώπινο σκατό, μυρίζει σάν σκατόσκυλο λλά ς πρός τήv γεύση καί τήv σύστασή του παραπέμπει σέ τάρτα κούκις. Συνεπς στό δοκίμιόν του "Κουράδες: τά παξιμάδια το χθές καί τά ντορίτος το αριο" ναφέρεται λεπτομερς σέ ατό τό σπάνιο συστατικό ς κάτι λλο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου