ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ
Ο ΑΓΝΟΟΣΘΕΝΗΣ
Ὁ Ἀγvοoσθέvης θρυλεῖται καί παραφιλoλογεῖται πώς ἤτo πανάρχαιος ἠμώv πρόγovoς, φιλόσοφος, ἱδρυτής τῆς μαθεμυθικῆς σχολῆς. Ἡ σχολή τοῦ ἠσχολεῖτο μέ τήν μάθησιν μύθων, ἐξ οὐ καί ὀνομάστηκε μαθεμυθική σχολή.
Ὁ Ἁγνοοσθένης ἀρχικῶς λεγόταν Σώπατρος, ὅταν ὅμως ἤρχισε νά τό φιλοσοφεῖν τό πράγμα, διάλεξε τό ὄνομα Ἁγνοοσθένης γιά νά ἀναδείξει τήν ἁγνότητά του καί τό φιλοσοφικόν του σθένος. Οἱ κακές γλῶσσες τῆς ἐποχῆς τόν ἔλεγαν Ἁγνωοσθένη, γιά νά ἀναδείξουν ὅτι τό φιλοσοφικόν του σθένος ἔμελλε νά παραμείνει παγκόσμια ἄγνωστον, ὅπερ καί θά ἐγένετο ἄν δέν ὑπηρχεν ὁ Βούς. Τήν σχολήν του τήν ὀνόμαζαν περιπαικτικά "ἀμαθεμυθική σχολή", καί ὁ Ἁγνοοσθένης ἤ Ἀγνωοσθένης τσαντιζότανε ἀγρίως ὅταν τό ἤκουε.
Κάποιαν ἡμέραν, ἐκεῖ πού ὁ Ἁγνοοσθένης ἐπισκεύαζε μίαν σεπτήν κρήνην ἑπτάκρουνον πού εἶχαν χαλάσει τά ἕξη σεπτά της ἕβδομα, τόν ἐπισκέφτηκε ὁ Ἑρμῆς ἐνδεδυμένος ”elvis presley” κι ἔτσι ὅπως ὁ Ἁγνοοσθένης ἦτο ἀπησχολημένος μέ τά ὑδραυλικά του, ὁ Ἑρμῆς τήν ἄραξε δίπλα του καί σκάλισε σ' ἕνα πυρόλιθο τήν ἑξῆς φράση:
"Ἁγνοόσθενες, τσάκω τήν πλεροφορίαν: Μελλοντικῶς θά φοριέται πολύ τό O καί τό i. Σέ αὐτά θά βασίζονται άπασαι αἵ πλεροφορίαι τοῦ μέλλοντος".
Καί μ' ἕνα σουραύλι τοῦ Πανός, ὁ Ἑρμῆς ἄρχισε νά παίζει τή μελωδία
"Can't Help FallinginLove"... μέχρι πού ἐξηφανίσθη ὁλοσχερῶς ἀπό τό ὀπτικόν πεδίον τοῦ φιλοσόφου.
Ὅταν ὁ φιλόσοφος τελείωσε τό ἔργον τοῦ ἔχοντας κάνει τήν ἑπτάκρουνον νά εἶναι ἐννεάκρουνος, ἔντρομος εἶδε τήν φράσιν στόν πυρόλιθο καί λιγοθύμησε. Ἀργότερα ἔστειλε τόν πυρόλιθο στό μαντεῖον τῶν Δελφῶν, τῆς Δωδώνης ἀλλά καί στά Δίδυμα, μή δυνάμενος νά κατανοήσει τί στόν Πλούτωνα σήμαιναν τά σύμβολα O καί i. Τά μαντεῖα ἀπάντησαν μέ σοφίαν μέν ἀλλά καί μέ ἀσάφειαν, ὁ Ἁγνοοσθένης μπερδεύτηκε, καί ἀποφάσισε νά τσovτάρει τά μυστηριώδη συμβoλα στo ὄvoμά του:
Μετέτρεψε τό Ἁγνοοσθένης σέ ἉγνΟΙoσθένης, καί ἄρχισε νά γράφει τραγούδια Οi καί γενικά θλιμμένες λυδικές ροκομπαλλάντες.
Σήμερα θεωρεῖται ἀπό κάποιους ὡς πρωτοπόρος μελετητής τῆς πλεροφορικῆς καί τῶν πυρότουβλων. Οἱ διδαχές τοῦ πιθανολογεῖται ὅτι ἐχρησιμοποιήθησαν ὡς θεωρητική πλατφόρμα ἀπό τά ἐκκλησιαστικά ρεύματα τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ ἀλλά καί ἀπό ἐκεῖνο τοῦ Μονορουφηχτισμοῦ.
Δυστυχῶς, μέ τό πέρασμα τῶν αἰώνων, τόσο τό ἔργον ὅσον καί τό ἴδιον τό ὄνομα τοῦ ἉγνΟΙoσθένους ξεθώριασαν καί λησμονήθηκαν. Εὐτυχῶς ὅμως ὁ Βούς εἶναι ἐδῶ γιά νά μᾶς ὑπενθιμίσει ὅτι οἱ ἰδέες του, ὅπως ὅλα δείχνουν, ζοῦν καί βασιλεύουν ὡς τίς μέρες μας.
Γεώργιος ὁ Βούς ὁ Καζαρμαῖος ξυνέγραψεν τῶδε
3n Μεσοῦντος τοῦ μηνός Μαιμακτηριῶνος τοῦ ἔτους 2788 μετά πρώτην Ὀλυμπιάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου