Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Αγανακτισμένοι κουκουλοφόροι


           



Καλὰ ὅλοι κάνουν πὼς δὲν ξέρουν….



Ἂν ἡ Βία εἶναι ἡ μαμὴ τῆς Ἱστορίας, τότε ἡ ἀντὶ βία θὰ μᾶς ὁδηγήσει σὲ ἄσχημες καταστάσεις. Πάντως, στὴν πατρίδα μας ἡ Δικαιοσύνη διαθέτει ἐξαιρετικὰ ἀντανακλαστικά….

Ἄμεση καὶ σὲ βάθος ἔρευνα γιὰ τὴν πλήρη διαλεύκανση τῆς ὑπόθεσης σχετικὰ μὲ βίντεο ποὺ προβλήθηκε χθὲς στὸ κεντρικὸ δελτίο τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ALTER ζήτησε ἀπὸ τὸν ἀρχηγὸ τῆς ΕΛ.ΑΣ. ὁ ὑπουργὸς Προστασίας τοῦ Πολίτη, Χρῆστος Παπουτσής, κατόπιν σχετικῆς ἐντολῆς τοῦ πρωθυπουργοῦ Γιώργου Παπανδρέου. Περισσότερα: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63185091





Ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι ρωτάει ο Χατζηνικολάου ως άλλος Χατζηπαπάρας κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι….

Αφού ο κ. Χατζηνικολάου και οι πέριξ αυτού δεν γνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί οι κουκουλοφόροι ας κάνουμε μια προσπάθεια να τους περιγράψουμε μπας και τον διαφωτίσουμε μπας και του ανοίξουμε τα μάτια ρε αδερφέ.

Στὴν σύγχρονη ἐποχή, ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ἐμφανίστηκαν κάτι ἀγανακτισμένοι πολίτες, ἦταν στὴν Ἰρλανδία καὶ συγκεκριμένα στὸ  Δουβλίνο τὸ πάσχα τοῦ  1916, ποὺ ὅλως συμπτωματικὰ ἔσπευσαν νὰ βοηθήσουν τοῦ Ἄγγλους στὴν ἀποκατάσταση τῆς τάξης (τῶν Ἄγγλων). Περισσότερα: http://www.easter1916.net/

Ἀπὸ τότε, κύλησε πολὺ νερὸ στὸ αὐλάκι. Τὸ 1940 γιὰ παράδειγμα ἔχουμε ἀγανακτισμένους πολίτες γιὰ τὶς ὠμότητες τῶν ἀμάχων εἰς βάρος τῶν μαχόμενων Γερμανῶν, τὸ 1960 ἀγανάκτησαν κάτι ἄλλοι πολίτες γιὰ τὶς ἀδικίες τῶν ψηφοφόρων εἰς βάρος τῶν πολιτευόμενων τότε δεξιῶν, Τὸ βράδυ τῆς 22ας Μαΐου 1963 στὴ Θεσσαλονίκη κάποιοι ἄλλοι ἀγανάκτησαν φορώντας καρφίτσες στὸ πέτο τους καὶ τὸ 1990 ἀγανακτοῦν πάλι κάτι τύποι μὲ τὶς  καταλήψεις τῶν μαθητῶν καὶ ὑπὲρ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, κλπ-κλπ.χαρακτηρισμὸς ἀγανακτισμένοι εἶναι ἔξυπνα τοποθετημένος ἐδῶ καὶ καθόλου τυχαία ἀφοῦ ἐπιτρέπει:


(1) στὴν ἀπαλλαγή τους ἀπὸ τὰ δικαστήρια γιὰ τὶς παραβάσεις   (σωματικὲς βλάβες, ἐξύβριση κ.τ.λ. ) τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα, λόγω δικαιολογημένης ἀγανάκτησης, ἂν παρ' ἐλπίδα συλληφθοῦν, καὶ

(2) στὴν ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τὴν τιμωρία τῶν καθοδηγητῶν τους, λόγω τῆς θολερῆς ἔννοιας τῆς λέξης «πολίτης», ἐνῶ εἶναι ἐντεταγμένοι σὲ συγκεκριμένες πολιτικὲς ὁμάδες (ὅτι λάμπει δὲν εἶναι ὁ ἥλιος πάντα). 
Καρφώνονται ὅμως, διότι ἡ ἀφετηρία  τῆς ἀγανάκτησης ἑνὸς ἑκάστου ἐξ αὐτῶν, συμπίπτει χρονικὰ μὲ αὐτὴ τῶν ἄλλων (φάε ρέ! κάτι μυστήριες συμπτώσεις)!




Χαρακτηριστικὰ:


  • Διαθέτει καὶ χιοῦμορ, ἀφοῦ προασπίζεται τῆς Ἑλληνικῆς καθαρότητας (πάντα) τῆς φυλῆς καὶ τοῦ γένους, ἐνῶ π.χ. ἡ φατσάδα τοῦ φέρει σαφῆ τὰ σλαβοανατολίτικα χαρακτηριστικά, τὸ ἐπώνυμό του εἶναι Τουρκικό, καὶ τοῦ ξεφεύγουν τουρκικὲς  ἢ Σλάβικες– ἐκφράσεις κλπ (ἢ καὶ συγκερασμὸς ὅλα τὰ παραπάνω).
  • Πάσχει ἀπὸ καραφλίτιδα κι ἔτσι ξυρίζει συνεχῶς τὸ κεφάλι τοῦ μπᾶς περισώσει ὅτι προλάβει (δὲν μπορῶ νὰ τὸ ἐξηγήσω ἀλλιῶς).
  • Κάνει ἐθνικὰ τατουὰζ (π.χ. τὴν Κύπρο, τὴ γαλανόλευκη, τὸ Μαίανδρο, καὶ 2-3 ἄλλα).
  • Πληρώνει 2ετή συνδρομὴ σὲ εἰκονογραφημένα ἡμιεπιστημονικὰ περιοδικὰ τύπου «Καὶ οἱ Ἀρχαῖοι εἶχαν Φαλλό», «Διπλωματία δὶ' ἠλιθίους», «Κομουνισμός: Τὸ Ἔσχατο Στάδιο τῆς Ἐξαθλίωσης», «Ἔρωτες Ἀρχαίων Προγόνων»,   «Τρίτο φρύδι», «Φυλάξου ἀπὸ τὶς Γνώσεις», «Ἂλτ ἤ σου ρίχνω κερατά»,  «Τὸ Ξέφραγο Ἀμπέλι» κτλπ, ἐνῶ θεωρεῖ  τὸν γίγαντα Λιακὸ  ἐκκεντρικὸ καὶ ἀτεκμηρίωτο.
  • Μαθαίνει πολεμικὲς τέχνες  γιὰ ν' ἀποκτήσει ἐσωτερικὴ ἠρεμία καὶ ἱδρώνει στὰ γυμναστήρια γιὰ νὰ εἶναι πάντοτε ἕτοιμος ὅταν τὸν χρειαστεῖ ἡ Πατρίδα.
  • Φέρει πάντα μαζί του ὅπλο «γιὰ ἀσφάλεια», γιατί «ποτὲ δὲν ξέρει κανεὶς τί μπορεῖ νὰ τοῦ συμβεῖ».
  • Πιττσιρικᾶς καβαλοῦσε τρίκυκλο ποδήλατο.
  • Ὀνειρό του νὰ φορέσει στολὴ (ὅποια νὰ' ναὶ) καὶ νὰ μὴν χρειάζεται ἄλλο νὰ φοράει κουκούλα..
  • Τὸν παπποὺ τοῦ τὸν φάγανε αὐτὰ τὰ σκυλιὰ τὰ κουμούνια (πέθανε ἀπὸ ἔμφραγμα τὸ 1974 ποὺ νομιμοποιήθηκε τὸ ΚΚΕ).
  • Δὲν βρίσκει δουλειά, γιατί τοῦ παίρνουν πάντοτε  τὴ θέση κάποιοι ἀλλοδαποί.
  • Δὲν ἔχει γκόμενα, γιατί ὅλες οἱ γυναῖκες εἶναι πουτάνες.
  • Ἡ μάνα τοῦ τὸν βλέπει καὶ τραβάει τὰ μαλλιὰ τῆς  (δώστου φώτιση θεούλη μου).
  • Παρεπιδημεῖ σὲ πορεῖες, συγκεντρώσεις, συλλαλητήρια, γήπεδα, γειτονιές, φασαρίες  δημιουργώντας ἐκεῖ ποὺ δὲν ὑπάρχουν ἢ κάνοντας ἀντισυγκεντρώσεις ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχουν.Ἡ ἀγανάκτησή του, ἐκφράζεται κατὰ κανόνα στὴν ἀποκορύφωση κάποιας λαϊκῆς διαμαρτυρίας.
  • Δρᾶ πάντοτε μαζὶ μὲ ὁμοϊδεάτες του οὐδέποτε κατά μόνας (συλλογικὴ ἀγανάκτηση).   
  • Ἀπευθύνεται στοὺς μπάτσους μὲ τὸ μικρό τους κι αὐτοὶ τὸν καλοῦν μερικὲς φορὲς ἀπὸ σύμπνοια, νὰ φᾶνε μαζὶ  ἀπὸ τὶς καραβάνες τοῦ συσσιτίου. Ἔτσι, γιὰ νὰ αἰσθάνεται κι αὐτὸ σὰν μέλος τῆς Οἰκογένειας, τὸ κακόμοιρο... 
  • Σκοπίμως ξεχνάει νὰ καταχώρηση στὸν τηλεφωνικὸ κατάλογο τὸ τηλέφωνό του ἢ νὰ ἀφήσει καμιὰ κάρτα του καὶ ἔτσι δὲν μπορεῖ νὰ τὸν βροῦν μὲ κάποιο τρόπο οἱ μπάτσοι, ὅσο καὶ ἂν προσπαθοῦν (κοίτα ὁ διάολος)! Ὁ ἀστικὸς μύθος λέει μάλιστα, ὅτι μετασχηματίζεται σὲ νυχτερίδα, γι' αὐτὸ καὶ γίνεται ἀόρατος στὸ ἡμίφως μετὰ τὰ ἐπεισόδια. Ἐξ αἰτίας αὐτοῦ οἱ ἰθύνοντες τῆς Ἀστυνομίας ἔχουν  ζητήσει νὰ ἐγκριθοῦν πιστώσεις γιὰ νὰ ἀγορασθοῦν ἀπόχες, ἀλλὰ τώρα στὰ πρόθυρα τῆς χρεοκοπίας μὴν περιμένετε καὶ πολλὰ πράγματα...     
  • Ἔχει συνήθως κοινότυπα χαρακτηριστικὰ (μέτριο ἀνάστημα πρὸς τὸ κοντό του ἀλλὰ τὸν λὲς καὶ τηλεγραφοκολόνα, χοντρούλικο κλπ) ἀλλὰ δύσκολο ὄνομα (π.χ. Παυλοκρόταλος Σαρρηγαμασουλάκης, Γεώμιλος Κουκλατζαλίδης, Θεοδόμιλος Φουγιουμτζής, Θρασύδουλας Παπαγεωργοβασιλοκωνσταντινογιαννακόπουλος, Σπανοβαγγελοδημητράκης κ.α.), διότι οἱ ἄντρες τῶν ΜΑΤ, μολονότι χαριεντίζονται μαζί του ὧρες ὁλόκληρες μέχρι ν' ἀρχίσουν οἱ πορεῖες ἢ οἱ συγκεντρώσεις, μπερδεύονται καὶ δὲν ἐνθυμοῦνται νὰ καταθέσουν μετὰ τὰ ἐπεισόδια, οὔτε πῶς μοιάζει οὔτε τὸ ὄνομά του. 
  • Ἐκ τῆς Ἀστυνομίας διαψεύδονται κατηγορηματικὰ καὶ μετὰ βδελυγμίας οἱ φῆμες ὅτι τοῦς κάνουν πλάτες. Ἁπλῶς, ὅταν στέκονται οἱ ἀστυνομικοὶ μεταξὺ διαδηλούντων καὶ ἀγανακτισμένων κουκουλοφόρων, τοὺς γυρίζουν τὴν πλάτη (λόγω καταφρόνεσης). Καμιὰ φορᾶ ὅμως, συμβαίνει νὰ ἀπομονωθεῖ ὅποτε γίνεται τσακωτὸς ἀπὸ κάνα νταβραντισμένο διαδηλωτὴ  ὁ ὁποῖος  καὶ τοῦ ἀνοίγει τὸ κεφάλι ὄχι γιὰ τίποτα ἄλλο ἀλλὰ γιὰ νὰ  ἐξετάσει- ἂν ὑπάρχει- τὸ περιεχόμενό του (καθαρὰ γιὰ ἐπιστημονικοὺς λόγους).  
  • Θεωρεῖ τὸν ἑαυτὸ τοῦ στρατευμένο Ἑλληναρά, καὶ πλακώνεται μὲ νόμιμους (μὲ σταθερὴ διεύθυνση καὶ τηλέφωνο ἔχοντας) καὶ τίποτα μπασμένους μετανάστες, ἀποφεύγει ὅμως μὲ ἐπιμέλεια, νὰ ζητήσει ἄδειες παραμονῆς ἀπὸ τίποτα θηρία ἀπὸ Ἀλβανία-Οὐκρανία κλπ. 
  • Μερικὲς φορὲς παίρνει τὸ Νόμο (;) πάνω του σκοτώνοντας κάνα μελαμψὸ καὶ κακόμοιρο ἀπόκληρό της ζωῆς, πάντοτε βέβαια ὕπουλα καὶ στὰ κρυφά. 
  • Δὲν τὸν ἐνοχλεῖ ποὺ ὁ πολὺς κόσμος δὲν (ἀνὰ)γνωρίζει τοὺς ἀγῶνες του. Κάποτε ὅλοι θὰ τὸν κατανοήσουν καὶ θὰ τὸν εὐγνωμονοῦν. 
  • Οἱ προκατειλημμένοι λένε ὅτι τὸν καλύπτουν ἀστυνομικοί, βουλευτάδες, δημοσιογράφοι καὶ δικαστικοί, ἀλλὰ ποιὸς τοὺς γαμάει; Ὅλο κάτι τέτοια λένε αὐτοὶ (ποὺ μᾶς ἔχουν ξεπουλήσει).

    Καί να μὴν τον συγχέεται μὲ τοὺς ἀγανακτίστες ποὺ τελευταία ἔχουν πλημμυρίσει τὶς πλατεῖες, καὶ ποὺ εἶναι φλῶροι…

    Ἐλπίζω κύριε Χατζηνικολάου καὶ οἱ σὺν γύρω σου νὰ πήρατε μία ἰδέα γιὰ τοὺς ἀγανακτισμένους κουκουλοφόρους, και πού να τους αναζητήσετε.
                      



Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ἐτυμολογικὰ : ὀργασμὸς


 





Ἐτυμολογικὰ ὁ ὀργασμὸς



Μιᾶς καὶ στὸ προηγούμενο θέμα μας ἀσχοληθήκαμε μὲ τὸν ὀργασμό, καλὸ θὰ ἤτανε νὰ δοῦμε καὶ τὰ ἐτυμολογικά της λέξης.

"Orgasm" καὶ "orgasmο" ἀποκαλεῖται σὲ ὅλες σχεδὸν τὶς εὐρωπαϊκὲς γλῶσσες ὁ ὀργασμός. Ὅπως θὰ καταλάβατε πρόκειται περὶ  Ἑλληνικῆς λέξης. Καὶ δὲν εἶναι καθόλου τυχαῖο τὸ γεγονὸς ὅτι διεθνῶς, ἡ σφοδρή, ἡ ἀκατάσχετη διέγερση στὸ ἀνώτατο σημεῖο τῆς σεξουαλικῆς ἡδονῆς καὶ τῆς κορύφωσης μὲ τὸ χύσιμο, περιγράφεται μὲ τὴν Ἑλληνικὴ λέξη "ὀργασμὸς" καὶ δευτερευόντως πάλι μὲ τὴν Ἑλληνικὴ λέξη "ἔκστασις". (=μεταξύ των ἄλλων και: ἐρωτικὴ κατάσταση ἔντονου ἐνθουσιασμοῦ, ἔντονης ἀπόλαυσης καὶ ἀπορρόφησης. ἀγγλ. ecstasy, γάλλ. extase, γέρμ. Ekstase κ.α).

Σύμφωνα μὲ ὅσα γνωρίζουμε, οἱ ἀρχαῖοι πρόγονοι ὑπῆρξαν οἱ πρῶτοι ποὺ μεθόδευσαν τὴν ἐπιδίωξη τῆς ἡδονῆς. Ἴσως αὐτὴ ἡ ἀναζήτηση τῆς γκαύλας γιὰ τὴν ἡδονὴ νὰ ὁδήγησε στὴν ἄνθηση τοῦ θεάτρου, τῶν τεχνῶν τῆς κωμωδίας, ἀλλὰ καὶ τοῦ σεξουαλισμοῦ. Τὸ δικαίωμα στὸν ὀργασμὸ δὲν ἦταν ἀντρικὸ προνόμιο ἀλλὰ καὶ γυναικεῖο καὶ ὅσοι ἔχετε διαβάσει τὴ «Λυσιστράτη» ἀλλὰ καὶ τὶς «Βάκχες», θὰ διαπιστώσατε ὅτι  ἡ σεξουαλικὴ ἐπιθετικότητα τῶν γυναικὼν τῆς Ἀθήνας, εἶναι τέτοια ποὺ προκαλεῖ τρόμο στοὺς Ἀθηναίους.

Orgasm λοιπὸν στὰ Ἀγγλικὰ ἀπὸ τὸ Γαλλικὸ orgasme ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ  ὀργασμὸς ἐκ τοῦ ἀρχαίου ρήματος ὀργάω ποὺ σχετίζεται καὶ μὲ τὴν ὀργή.

Ὀργάω: εἶμαι πλήρης ὑγρασίας, πλήρης χυμῶν, ἔχω σφοδρὴ ἐπιθυμία γιὰ συνουσία, εἶμαι πρόθυμος, ἕτοιμος.

Ὀργή: (ἄρχ. σήμ.),  φυσικὴ παρόρμησις ἢ τάσις, ἢ διάθεσις καὶ ὁρμή.
 
Η Ι.Ε. ρίζα ἐδῶ εἶναι  *werg-  καὶ  *worg- "φουσκώνω (ἀπὸ ὀργή, δύναμη)"  καὶ  πιθανὸν συνδέεται μὲ τὸ σανσκριτικὸ urja θήλ.= χυμός, σφρίγος δύναμη, τροφὴ, ἐξ οὗ καὶ τὸ Ἰρλανδ. ferc, ferg = "θυμὸς ὀργὴ"

Νὰ σημειώσω ἐδῶ ὅτι ἡ λέξεις "ὄργιο, καὶ ὄργια" (ἀπαντᾶτε συνήθως στὸν πληθυντικὸ) ποὺ σήμερα μεταξὺ τῶν ἄλλων σημαίνει καὶ κάθε ἀκόλαστη πράξη ποὺ ὀφείλεται σὲ ἀχαλίνωτα σαρκικὰ πάθη, οὐδεμία σχέση ἔχει μὲ τὴν ὀργὴ καὶ τὸν ὀργασμὸ προέρχεται ἀπὸ τὸ "ἔργον" καὶ ἡ ἀρχικὴ σημασία τῆς λέξης ἦταν: μυστικὲς τελετές, μυστικὴ λατρεία ποὺ ἀσκεῖται ἀπὸ μυημένους, τὰ μυστήρια. Ἀργότερα τὸ παπαδαριὸ κατασυκοφαντώντας τὶς μυστηριακὲς τελετὲς τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων παρετυμολογικὰ συνέδεσε τὴ λέξη μὲ τὴν ὀργὴ καὶ μὲ τὸν ὀργασμὸ δηλαδή με σεξουαλικά όργια, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἀποκτήσει ἡ λέξη τὴν σημερινὴ σημασία της.



Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Ἐγχειρίδιο ὀργασμοῦ




γχειρίδιον το ντρικο ργασμο

τοι : μιεπιστημονικ μονογραφία πο προσφέρεται ς μπούσουλας
(manual) for  ladies


(δηγίαι κτήσεως for ladies): Λόγω του τι μερικς κυρίες– κα  τν δύο φύλων - δν κατάφεραν ποτ ν  δον κ το σύνεγγυς νδρικ ργασμό, δι τοτο, κα τοτο τ - διαίτερης μιεπιστημονικς ξίας πόνημα - προσφέρεται ς μπούσουλας (manual) for the ladies....  κολουθστε ναν π τος  
τέσσερις δρόμους κα μοιβν θ λάβετε.
τι λάβετε φάγετε !!!







χειροπιαστ δός.



Πρτο βμα:Παίρνουμε ναν φαλλ  το ποίου διοκτήτης (φαλλοχος) τυγχάνει λικιακ κάτω τν 80ήκοντα τν φενός, φετέρου δείχνει πρόθυμος ν μς φήσει ν παίξουμε μ ατ δι το ποίου – κτς τν λλων – κατουράει. Θωπεύουμε τν φαλλ  τν σπαζόμαστε μέχρις του ρθωθε αθάδικα κοιτώντας μας στ μάτια. Ἐὰν φαλλοχος ρχίσει ν βαριανασαίνει, δν πτοούμεθα διότι χάρη στ παρν πόνημα θ μάθουμε πς δν ποφέρει π σθμα μ π γκάβλα, πράγμα τ ποο δν εναι κτ΄ νάγκην  κακό. Ἐὰν φαλλς παραμείνει ταπεινς κα χαμερπς σν σαλίγκαρος  πο φοβται μ τν πατήσουν συμπεραίνουμε τι:

1ον. φαλλοχος  δν μπορε δν δύναται…
2ον. φαλλοχος δν μς κάνει κέφι…

ποτε λλάζουμε φαλλ κα ρχίζουμε π τν ρχή. Τώρα ν λα πνε καλά, συνεχίζουμε στ πόμενο βμα.

πόμενο βμα (κα τ μακρύτερο ):Θεωρομε τι φαλλς εναι κάτι σν σέικερ μ τ ποο βαρμε φραπεδιά, μ κινήσεις ρυθμικές, σταθερς κα παλίνδρομες. π μιεπιστημονικς πάντα πόψεως, εμαστε στ φάση κατ τν ποία φαλλοχος βογκάει σν τοιμόγεννη, χι μως π πόνους μ π γκάβλες. δ φαλλς νορθώνεται χι π σεβασμ μ πειδ διακατέχεται π τ σύνδρομο Ο.Φ.Ο.Α.Σ. (ρθωσις Φαλλο Οχ π Σεβασμό). Τώρα πλέον πλησιάζουμε στν νακάλυψη το νδρικο ργασμο. νάλογα μ τν φαλλοχο τ ποθούμενο ποτέλεσμα θ ρθει ργ γρήγορα ρκε ν κολουθήσετε τς δηγίες. Λέγω δ ργ γρήγορα διότι πάρχουσιν κα κοκορογάμιδες

Σκην τέλους: φαλλς εναι πλέον σκληρς κα αθάδης. Μς τενίζει αθάδικα στ μάτια νευ αδος κα μες συνεχίζουμε ν κοπανμε φραπ θέλοντας ν πιτύχομεν  φρν μέν, πλούσιον δέ. Κα ξαφνικά, ρθωμένος φαλλς μς φτύνει κατάμουτρα. μως μες – χάριν τς παρούσης μελέτης φυσικ -, δν παρεξηγούμεθα. Το φερόμαστε μ τρυφερότητα. Διότι τ διακατεχόμενον π ΟΦΟΑΣ μαραφέτι, δ μς φτυσεν λλ μς "χυσε" καθς θ λεγε κα βάρβαρος φαλλοχος. κσπερμάτισε, λέγω γώ, μιεπιστήμων.






δι τς γλώσσης δός.

τερος δρόμος πο δηγε στ ατ ποτέλεσμα εναι λειχία (γλείψιμο) το πέους, τ γνωστ σ λους τσιμπούκιον (πεολειχία + πεοθηλασμός) . Βέβαια ρος "πίπα" "τσιμπούκι" δέον πως ποφεύγεται διότι σχάτως προέκυψαν κα α γνωστα  καπνοαπαγορεύσεις α ποαι θ μποροσαν ν χουν νασταλτικ δράση σ να τόσο εγενς σπόρ. πεολειχία δν εναι κα τ εκολότερο πράγμα στν κόσμο. Πολλς κυρίες τν ποφεύγουν  πειδ δν τ κατέχουν τ θλημα. Δικαιολογίες το στλ σιχαίνομαι, ηδιάζω, γ δ κάνω τέτοια πράματα κλπ, εναι – μ συγχωρτε γι τν κφραση – το κώλου.
Προσοχ μως. φαλλς εναι τ διο μυγιάγγιχτος μ τν κλειτορίδα π τν ποία ξεχωρίζει μόνο λόγω μεγέθους κα λόγω κσπερμάτισης. Κοντολογς ν ξέρετε τί ν κάνετε σ μία κλειτορίδα ξέρετε τί ν κάνετε κα σ ναν φαλλό. Σχετικ μ τν πεολειξία, πειδ κριβς εναι τέχνη ζόρικη, ο ρχαοι πρόγονοι λεγαν τι "πανάληψη μήτηρ μαθήσεως". π τς οσίας δι τν πεολειχία, τοποθετομε τν φαλλ ντός της στοματικς κοιλότητας κα πιμένουμε μ τν ς νω περιγραφεσα τεχνικ  "φραπ" στοχεύοντας πομονετικ στ παραγόμενο προϊόν, γουν τ σπέρμα. δι τς γλώσσης βοήθεια μ θωπεες κα λειχίες νδείκνυται ν ποιαδήποτε συμμετοχ τν δόντων δέον πως  ποφεύγετε.








εραποστολικ δός.

τρόπος ατς νομάζεται κα συνουσία. (γαμήσι) συνουσία θεωρεται π 
μερικος συναδέλφους ς  "κλασσικ δς". Δ θ διαφωνήσω μ τν ρο
"κλασσικ δός", θ σχολιάσω μως τι μακρν πέχει του ν εναι δημοφιλέστερη. πως κα ν  χει, τ πράγματα εναι πλά. Παίρνουμε ναν φαλλό, κατ προτίμηση ναν πο βρίσκεται στ φάση ΟΦΟΑΣ κα τν εσαγάγουμε στν γυναικεο κόλπο. 
Τ μυστικ εναι, κόλπος ν χει γρανθε, (λπίζω χι σο Μεσσηνιακός).
Τεχνικς δι τν ποίων θ πιτύχουμε  φυσικν γρανση το κόλπου θ  περιγράψω μίαν τέραν φορν, σ προσεχς πόνημα. Μέχρι τότε θεωρ τι σίελος εναι τ καταλληλότερο λιπαντικό.. λπίζω ν καταλάβατε δη τι δς ταύτη πευθύνεται σ κυρίες νς κα μόνον φύλλου. ταν φαλλς εσέλθει στν κόλπο, φστε τν μ συχία ν κάνει τ κόλπα του. τσι γι ν σκοτώσετε τν ρα μέχρις του καταφέρει - δι τν παλίνδρομων κινήσεων - ν  "φτύσει", πολαστε γι μία κόμη φορ, τ βογκητ το φαλλούχου κα τ σπασίματα τς μέσης πο θ ζήλευε κόμα κα νατολίτισσα  ρτίστα το χορο τς κοιλις. Δετε τς μφανς-διεσταλμένες κόρες τν ματιν του κα τ θολ-πλανς βλέμμα τς γελάδας. Μετ π λίγο - λίγο πι ργ ν εναι κα μερακλς φαλλοχος παρακαλ  - κρατηθετε ν μν γελάσετε -μ τ ρχαιοτραγωδικ  χ!, χ!, ιμέ!, λ κλπ. μαγικ στιγμ τς κορύφωσης φτάνει. φαλλοχος νακουφίζεται κα φαλλς σς φτύνει βαθει ( λιγοτερον βαθει στν περίπτωση  Κινέζου) μέσα στν κόλπο.
λπίζω ν φορέσατε περικαυλίδαν. ν χι λπίζω φαλλοχος ν τράβηξε τ μαραφέτι το γκαίρως κα ν  φτυξε  στ πέριξ της κοιλιακή σας χώρα. ν κανένα π τ δύο δν γινε εναι σειρά σας ν λπίζετε πς φαλλοχος εναι κατ τί πτωχς τ σπέρματι. λλως λλοχεύει κίνδυνος – ἐὰν δν χετε διαβε τν κλιμακτήριο – ν πάρετε μερικ κιλά, τουλάχιστον τοπικά….


δς το πίσω δρόμου.
( ρως τς κωλοτρυπίδας πως λεγε μακαρίτης Πετροπουλος)




πάρχει μως κα λλος δρόμος τν ποον ο γενναοι φαλλο κολουθον στν λαχτάρα τους ν ναποθέσουν κάπου τ σπέρμα τους. ντίθετα λοιπν μ τος σολομος (δν μιλομε περ τν καπνιστν), ο ποοι μόνον  κε πο  χουν γεννηθε  γονιμοποιον, ο φαλλο φήνουν τ σπέρμα τος που δε. κτς βέβαια ἐὰν θέλουν ν  διαιωνίσουν τ εδος, ποτε  μιμονται τος σολομος  πράττοντας  νάλογα κα σύμφωνα μ τν εραποστολικ δρόμο. Ες πρωθύστερα πονήματα θ ντρυφήσομεν π το θέματος.  Λίγα λόγια λοιπν τώρα. πρωκτς ξαιρώντας τν ατ-γρανση – τν ποία δν διαθέτει – κα τν στενωπ– τν ποία διαθέτει – κατ τ λλα μοιάζει (εναι να) μ  αδoίον. να αδοον μως μ πιπρόσθετα  δύο κόμα προσόντα. Κτ΄ ρχς δν γκυμονε παρ μόνον κινδύνους κα δεύτερον δν χει τ ροχα το κάθε τόσο…. Παρ τ προσόντα το μως χει κα τ ρνητικά του σημεα. παιτε γνώσεις κα χρειάζεται διαίτερη προετοιμασία. λλως, φαλλοχος δν 
ν βγάζει καθαρ".

μιεπιστημονικ τούτη μονογραφία θ ταν τελς ν δ εχε κα προτάσεις δι τν χρσιν το σπέρματος ναλόγως τς δο δι τς ποίας ποκτήθηκε.
- Τ σπέρμα στ γυναικεο κορμ εναι καλλυντικ νεκτίμητο. παλεψτε στ δέρμα χωρς αδ, κι΄ κε κα δῶ.
- Τ σπέρμα ν τ στόματι δν προσφέρει ε μ μόνον θερμίδας. Ν σημειώσω μως δ τι κατάποσή του ποτελε φετχ δι τν φαλλοχο, ν  προσπάθεια ποφυγς το στλ "σιχαίνομαι" κ μέρους τς κυρίας, εναι σκέτη παπαρι μ δεδομένο τι ο περισσότερες τρνε   fast food  κα λλα τέτοια σκατά.
- Τ σπέρμα στ πρόσωπο στν λαιμναλόγως μ τ πο θ
χυθε – δν πρέπει ν πάει χαμένο. Εναι ριστη ντ-γηραντικ κρέμα.
- Τ σπέρμα στν πρωκτ οδν προσφέρει ε μ μόνον τν  νάγκην νς κόμη κλύσματος.
- Τ σπέρμα στ προφυλακτικ σ τίποτα δν χρησιμεύει.( μακαρίτης Πετροπουλος ναφέρει στν "ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΟΤΑΣ" κάτι τυπάκους πο γυρίζανε τ πρωιν στ πάρκα κα πίνανε τ σπέρμα π τ πεταμένα προφυλακτικά, λλ ατ εναι  λλη στορία κα θ σς τν π μία λλη φορ)

- Τελειώνοντας, τ σπέρμα στ μήτρα οσιαστικ δν προσφέρει τίποτε περισσότερο π τν διαιώνιση νς γωπαθος κα ματαιόδοξου ζώου, τ ποο νομίζει τι εναι ρχων το κόσμου κα ργ λλ σταθερ καταστρέφει τν πλανήτη γ.


Dr Γεώργιος Βούς, 
διάσημος  μιεπιστήμων κα  ατοδίδακτος πιστήμων   
στν μπειρικ  σεξολογία.